torsdag 7. oktober 2010

TankeSvilandsGate! :) dag 4

Torsdag 07.10 :) Idag fikk vi beskjed om å ta på oss varme, vanntette klær og sko. Noe jeg ikke klarte å gjøre.. men det gikk fint allikevell :) Vi gikk opp til byhaugen og så oss rundt, etter plasser vi skulle ''leke'' men materialer vi fant i skog og mark :) Tidligere ble vi delt inn i grupper, jeg var med Tonje og ei til som var fra blomst :)

Vi fant et tre. Et ganske stort tre. I nærheten av det treet var det bregner, så vi tok å plukket noen bregner og litt eikeblader som lå på bakken og lekte oss litt med hvordan vi skulle få det til å henge ''fast'' på treet :)

Sånn ble det :)






Hehe og imens jeg lette etter blader falt noe ned i hodet mitt ... Jeg tenker det er vell noen som har sett filmen ''Tre nøtter til Askepott''... ?

Litt kult synes jeg da :)
______________________________________________________________________________

Senere skulle vi lage trær av ståltråd! :) Tommy viste oss hvordan så var det bare å sette igang.. 

Resultat :



 Vi kunne velge om vi skulle ha røde bær på, men jeg likte heller ideen av å ha blader på :)


-Catrine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar