tirsdag 26. oktober 2010

Prosjekt! Idéutvikling dag 1

Idag startet vi med et nytt prosjekt som går ut på redesign :)

Vi begynte med å lage noe som heter moodboard(collage av idéen) Dette har jeg aldri gjort før, så det var ganske krevende. Dette ble mitt moodboard :


Jeg valgte å ha litt ''accessories'' i tilleg til sko. Jeg skrev: ''Free your mind'' siden jeg synes det passte litt til oppgaven vi hadde fått. I tillegg ville jeg vise hvilke farger jeg hadde tenkt å bruke. Kjolen oppe i høyre hjørne var inspirasjonen min.
Tingene jeg trenger
___________________________________________________________
Senere gikk vi ned til Stavanger sentrum for å finne mer inspirasjon ti ldet forskjellige vi skulle lage. Vi var innom mange ... alternative.. klesbutikker der strikking, hekling e.l var ganske dominerende på hva klærene var laget av. Etterpå gikk vi inn på de butikkene som vi ville.. Jeg fant et skjørt på H&M som var ganske likt det jeg hadde som inspirasjon til å begynne med.

_______________________________________________________
Vi forsetter på prosjektet imorgen! Da skal vi planlegge hvordan, hva og hvor lang tid de forskjellinge tingene vi skal lage tar ;) Gleder meg til å se hvordan resultatet av det hele blir!!

-Catrine-

4 kommentarer:

  1. Kjempe kul ide!
    Jeg gleder meg til å se hvordan det blir. Skal følge med frem over, og se hvordan det ser ut. :)

    SvarSlett