onsdag 27. oktober 2010

Prosjekt! Planlegging

Idag hadde vi første del av planleggings delen. Vi skulle lage en liten collage på en A5 papp bit. Vi kunne velge akkurat hva vi ville, og det trengte ikke ha noe med den ''originale'' idéen vår. :) Jeg ble ikke helt ferdig med collagen min, men vi skal jobbe videre med dem på fredag.

 Utstyret jeg brukte.
 Jeg valgte å bruke lilla tyll, silke-aktig hvitt tøy, perler, ståltråd i sølv og ispinner.
Til å feste tøyet brukte jeg vanlig skole lim.. dette var ikke veldig effektivt i det hele tatt..

 Uferdig...
Ble ganske misfornøyd med resultatet til nå... så jeg håper på å få gjort mye mer på fredag

-Catrine-

4 kommentarer:

  1. Stå på dette her blir bra:D du kommer nok til å få det til catrine :D

    SvarSlett
  2. Glede meg t å sjå når du æ færige ! vart nok knall fint ;) Du æ goe ! :D

    SvarSlett